perjantai 17. toukokuuta 2019

Speed Up Agiity



Urheilu on jo kauan ollut minulle tärkeä osa elämää, joten minulla on ilo saada kertoa, että saamme tehdä yhteistyötä Speed Up Agilityn kanssa!
Miksi Speed Up Agility ja mitä odotan valmennukselta?



Agility on kiehtova laji, koska sitä voi tehdä niin monet erilaiset ihmiset sekä niin monella eri tapaa. Fyysiset rajoitteet eivät estä harrastamista eikä laji kaadu siihen, vaikka ohjaaja ei pystyisi tai haluaisi itse liikkua niin paljon. Itse olen lähes aina ollut urheilullinen ja liikunta on minulle elämäntapa. Minulla on hyvät fyysiset ominaisuudet ja radalla olen hyvin fyysinen ohjaaja. Haluan tuntea, että teen myös itse töitä, annan kaikkeni. Haluan, että laji on urheilusuoritus myös minulle. 

Olen onnellinen, että pääsen mukaan SUA:n kursseille, koska niiden sisältö on tarkkaan mietitty ja tukevat juuri meidän lajiharjoittelua. Harjoittelen myös itse paljon omaa fysiikkaani ja koen sen olevan tärkeä osa minun lajia.

Minulla ei kuitenkaan koskaan ole ollut omassa fysiikkaharjoittelussa mitään täsmällistä, pidempää suuntaviivaa mitä seurata. SUA:n kursseilta odotan täsmällistä harjoitteluohjelmaa sekä loogista kokonaisuutta, jonka avulla pystyn kehittämään itseäni yhä paremmaksi. Harjoittelen myös paljon yksin ja välillä yksin puurtaminen on tosi tylsää. Oikea harjoitteluohjelma motivoi lähteä treenaamaan. Ja mikä parasta, sain Speed Up Agility All Stars- kurssille houkuteltua mukaan myös kaverini! Nyt voimme harjoitella asioita yhdessä, tsempata toisiamme ja kehittyä yhdessä!

Minulle Speed Up Agilityn tarjoamat asiat ovat itselleni tärkeitä ominaisuuksia, joita tahdon systemaattisesti kehittää ja ylläpitää. 


Mikä Speed Up Agility?

Miten ohjaajasta ja koirakosta voi kehittyä oikea pari - unelmien tiimi? Usein keskitytään kehittämään koiran taitoja ja siinä sivussa ohjaaja unohtuu. Speed Up Agilityn valmennuksissa huomioidaan ohjaajan tarpeet, jonka ansiosta toimivan tiimin syntyminen mahdollistuu. Kursseilla harjoitellaan lajille ominaisia suunnanmuutoksia, spurtteja, lähtöjä sekä nopeusvoimaa - oleellisia taitoja agilityohjaajalle.

Speed Up Agilityn valmentajana toimii personal trainer Rosa-Maria Ikäheimonen, joka on pitänyt nettikursseja agilityohjaajille jo useamman vuoden ajan. Hän myös itse harrastaa agilitya, joten hän tietää erittäin hyvin lajivaatimukset.

Mikä on Speed Up All Stars?

Valmennus johon itse nyt osallistun eli Speed Up All Stars on 12 viikon mittainen nettikurssi agilityohjaajille. Kurssi sisältää kaksi harjoitusta viikossa ja omaa edistymistä pystyy seuraamaan alku- väli- ja lopputestien avulla. Testit toimivat myös hyvänä motivaattorina koko kurssin ajan! Treeniohjelman lisäksi kurssin ajan saa Rosa-Maria tuen ja avun, sillä hän vastailee kysymyksiin sekä antaa vinkkejä valmennuksen treenivideoista- ja tekniikoista valmennuksen omassa Facebook -ryhmässä.

Speed Up All Stars kurssin hyödyt:

  • Saavutat oma parhaan fysiikan, jolloin puutteet siinä eivät ole esteenä onnistumisille koirasi kanssa
  • Liikkumisesta tulee sujuvaa ja helppoa
  • Ohjaukset ovat ajoissa
  • Liikkeellelähdöt ovat räjähtäviä
  • Spurtit ovat teräviä ja nopeita
  • Sinusta tulee itsevarmempi ja rohkeampi ”minä pystyn ja jaksan!”
  • Voit ohjata koiraasi nopeimmalla ja parhaimmalla tavalla, ja näin ollen tehdä kaikkesi puhtaan ja nopean suorituksen eteen

Seuraava kurssi alkaa jo kahden viikon päästä, 31.5.2019 ja vielä kerkeää mukaan! Kaikkien meidän seuraajien on mahdollisuus lunastaa kurssi 15% alennuksella. Syötä koodi iramikkanen15% kassalla ja alennus on sinun!


Voit saada lisätietoa Speed Up Agilitysta seuraavista kanavista:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti