torstai 16. huhtikuuta 2015

Tuuraaja

Eilen Evi pääsi tuuraamaan Carmaa ryhmätreeneihin. On ollut aikamoista vilskettä ja olen ollut tämän viikon hieman kipeä. Lisäksi ryhmätreenien jälkeen ajettiin suoraan Joensuusta Mikkeliin, joten fiksumpi olisi varmaan jättänyt treenit väliin. Hirveän tehokas ei vain pystynyt olemaan, mutta olin odottanut tätä paljon, koska viimeisistä minun ja Evin yhteisistä ratatreeneistä on jo niin pitkä ikuisuus ettei voi edes ajankohtaa muistaa.

Meillä, kavereilla ja kouluttajalla oli niin kivaa kun Evi pisteli hiukset hulmuten ja pienillä jaloilla menemään minun ajoitellessa ohjauksia ihan miten sattuu. Pussin suu ei meinaa aina jaksaa nousta ja peruskäännökset ovat näköjään nykyisin meidän juttu, mutta näillä eväillä mennään!

Onnellinen pieni villis:


Carma lepäilee tarkoituksella 1,5 viikkoa ja ollaan vain lenkkeilty metsässä, temppuiltu kotona sekä maattu ajan salliessa sohvalla. Tämä päivä on lepäilty kokonaan vain sängyn pohjalla ja isä sekä Riku ovat olleet ihania ja hoitaneet koirien aktiviteetit minun puolesta. Huomenna matkustetaan Turkuun, kun tiedossa on 4. TopTeam-leiri! :)

Tässä video viimeisistä Carman treeneistä. Fiilis oli kohdillaan. :)


Ja palataan vielä pääsiäisen tunnelmiin sekä Heidin ottamiin loisto-otoksiin. Kaikki kuvat siis Heidi Utrilainen:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti